Pogosta vprašanja

MEGRENDELÉS

Hogyan keressek egy konkrét terméket?
Honnan tudhatom, hogy melyik cipőméret lesz jó nekem?
Mennyire megbízható a webshopban szereplő elérhetőségi adat?
Elküldtem a rendelést, de még nem kaptam róla e-mailes visszaigazolást. Mit kell tennem?
Nem találom a méretemet a termék oldalán. Mit jelent ez?
Hogyan használhatom fel a kedvezménykódomat?
Lefoglalhatok előre egy bizonyos cipőmodellt?
Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok az oldalon?

FIZETÉS

Milyen fizetési módokra van lehetőség a webshopban?
Szeretnék többet megtudni az előre utalással történő fizetésről
Szeretnék többet megtudni a bankkártyás fizetésről
Szeretnék többet megtudni a PayPales fizetésről
Megrendeltem egy terméket, és előre fizettem PayPallel vagy bankkártyával. Ezt követően értesítettek róla, hogy a kívánt termék már nincs készleten. Mi a teendő?
Mi van az áfával?

SZÁLLÍTÁS

Mennyi a szállítási költség?
Mennyi idő múlva kapom meg a csomagomat?
Hol tudom ellenőrizni a csomagom állapotát? Hogyan tudom meg, hogy éppen hol található a csomagom?
Mi van, ha nem talál otthon a futár?
Mit tehetek azért, hogy gond nélkül menjen a kiszállítás?
Elveszett a csomagom. Mit kell tennem?
Nem voltam otthon, amikor a futár kihozta a csomagomat, ezért visszaküldték azt. Mit kell tennem?
A kapott termék nem felel meg a várakozásaimnak. Kicserélhetem?
Törölhetem a rendelésemet? Ha igen, hogyan?
Hibás terméket kaptam, vagy nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit kell tennem?
A csomag sérült. Mit kell tennem?

GROSBASKET

Szeretnék többet megtudni a Grosbasketről.
Mely márkák kaphatók az üzletetekben?
A Grosbasket.hu cégadatai

Choose your location

Please click the appropriate banner (EU or NON-EU) and select the desired region of order and delivery of products selected at our online shop.