Bezár

MEGRENDELÉS

Hogyan keressek egy konkrét terméket?

Konkrét termékre kétféle módon tudsz keresni.

Leggyorsabban a webshop középső részén, az oldal tetején lévő keresőben tudsz rákeresni egy konkrét termékre. Itt kereshetsz márkára, terméknévre vagy - ha ismered ezt az adatot - cikkszámra is. Ha a termék elfogyott vagy nincs készleten, akkor nem jelenik meg a webshopban.

A második lehetőség, hogy az oldal tetején lévő menüben kiválasztod azt az átfogó termékkategóriát, amelyre kíváncsi vagy (pl. „Cipő”, „Férfi”), majd a megadott alkategóriák szerint finomítod a keresést (pl. „Kosárlabda”, „Ár” stb.). Ha így keresel, a kiválasztott kategória összes terméke megjelenik.

 

Honnan tudhatom, hogy melyik cipőméret lesz jó nekem?

Az egyes márkák cipőméretei között általában nincs eltérés. Az viszont előfordulhat, hogy egy adott modell szűkebb vagy szélesebb kialakítású, mint amihez hozzászoktál. Ezért kérjük, hogy jól nézd meg a mérettáblázatunkat. Ha új márkát választasz, inkább a centiméterben kifejezett hossz szerint dönts, mivel ez márkától függetlenül pontosan fejezi ki a méretet.

Ha nem lenne megfelelő a méret, vissza tudod küldeni, hogy cseréljük ki. A kicserélésre a vásárlás napjától számított 30 napon belül van lehetőség. A termék akkor cserélhető, ha nem használt, nem sérült és megvan az eredeti címkéje. A kicseréléshez el kell küldened a számlát (vagy másolatát) vagy egyéb módon igazolnod kell a vásárlást.

 

Mennyire megbízható a webshopban szereplő elérhetőségi adat?

A webshopunkban látható összes termék készleten van raktárunkban. Webshopunkban az elérhető készletet 30 percenként frissítjük. Sajnos előfordulhat, hogy webshopban általad megrendelt terméket ugyanabban a pillanatban adjuk éppen el a Grosbasket üzletben. Ilyen esetben értesítünk a rendelésed törléséről.

 

Elküldtem a rendelést, de még nem kaptam róla e-mailes visszaigazolást. Mit kell tennem?

Először is ellenőrizd, hogy jól adtad-e meg az e-mail címedet. A visszaigazolást mindig a rendeléskor megadott és/vagy a felhasználói fiókodban elmentett e-mail címre küldjük. Ha az e-mail cím helyes, nézd meg a spam mappát is, hogy nem oda érkezett-e a visszaigazolás.

Amennyiben regisztrált felhasználó vagy, a fiókodból elérheted az összes rendelésed áttekintő nézetét. Itt is ellenőrizheted, hogy helyesen töltötted-e ki a rendelést, és az elérkezett-e hozzánk. A rendelésed állapotát is nézd meg. Ha nem találod a rendelést a listában, és nem kaptál visszaigazoló e-mailt sem, fordulj a Vevőszolgálatunkhoz.

 

Nem találom a méretemet a termék oldalán. Mit jelent ez?

Ha a méreted nem szerepel a listában, akkor jelenleg nincs ilyen méretünk készleten, vagy elfogyott ez a méret. Csak a webshopban feltüntetett termékek és méretek kaphatók.

 

Hogyan használhatom fel a kedvezménykódomat?

Promóciós kódot rendszerint e-mailben, szórólapon vagy a közösségi médiában küldünk. Ha megtaláltad az akciós kódunkat, így tudod felhasználni azt a webshopban:

1. Válaszd ki a kívánt termékeket, és tedd őket a bevásárlókosaradba. Válaszd a „Vásárlás befejezése” lehetőséget.

2. A bevásárlókosárban add meg a kedvezménykódodat.

3. A kód beírása után válaszd a „Kód felhasználása” lehetőséget, így a rendszer automatikusan levonja a kedvezményedet.

A kedvezménykupon értéke előre meg van adva, és a kedvezmény vonatkozhat a teljes vásárlásra vagy egy adott termékre. A kódot a megjelölt dátumig lehet felhasználni (kivéve az olyan speciális kódokat, amelyekről a vevő külön tájékoztatást kap). A promóciós kód a külön megjelölt termékekhez nem használható fel. A különböző promóciós kódok nem vonhatók össze. Ha rosszul adod meg a kódot, a rendszer figyelmeztet.

 

Lefoglalhatok előre egy bizonyos cipőmodellt?

Vevőszolgálatunkon általában lehet előzetes foglalást tenni, de nem mindegy, hogy milyen termékről van szó. Kérjük érdeklődj Ügyfélszolgálatunkon, hogy melyik termékekre áll módunkban előzetes foglalást felvennni.

 

Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok az oldalon?

Regisztrált vásárlóként a jövőben gyorsabban és egyszerűbben tudod kiválasztani a kívánt terméket. A címedet elmentjük, így újabb rendelés esetén nem kell újra megadnod azt. Regisztrált vásárlóként megtekintheted az összes rendelésed áttekintő listáját és státuszát. Itt meg tudod nézni, hogy megkaptuk-e már az utalásodat, feladtuk-e már a csomagodat, és így tovább.

Ilyen könnyen és gyorsan regisztrálhatsz új vásárlóként:

1. Kattints a „Fiókom” vagy a „Bejelentkezés” gombra a fenti menüsoron.

2. Írd be az e-mail címedet és adj meg egy jelszót (ezzel az e-mail címmel és jelszóval tudsz majd belépni a rendszerbe), és kattints a „Bejelentkezés” gombra. Készen is van a fiókod!

 

 

 

FIZETÉS

Milyen fizetési módokra van lehetőség a webshopban? 

Fizetés bankkártya vagy PayPal használatával

A bankkártyád segítségével biztonságosan fizethetsz online a Bankkártya vagy PayPal lehetőségen keresztül. Így biztonságos tranzakciók bonyolíthatók le az eladó és a vevő között. A fizetés anonim, gyors és biztonságos. A fizetés lebonyolítása után küldjük a csomagot.

 

Utánvét

Kényelmesen, a megrendelt termékek árát átvételkor kell a futár részére megfizetni.

 

Szeretnék többet megtudni a bankkártyás fizetésről

Az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro és Delta.

A fizetés menete: a rendelés során a fizetési módnál válaszd a „Bankkártya” opciót. Add meg a következő adatokat: bankkártyaszám, kártya lejárata, biztonsági kód. A kért adatok megadása után azonnal folytatódik a rendelésed feldolgozása.

100%-osan biztonságos fizetési mód

A biztonságod számunkra elsődleges szempont, ezért a személyes adataidat nagyon körültekintően, a legszigorúbb biztonsági előírásoknak megfelelően kezeljük. Annak érdekében, hogy a rendelés során biztonságosan adhasd meg az adataidat, különösen a hitelkártyaadatokat, a RapidSSL biztonságos adattovábbítási módszerét alkalmazzuk. Ha mindezek ellenére aggályaid lennének ezzel kapcsolatban, a személyes adataidat offline módon, internetkapcsolat nélkül is elküldheted nekünk. Ha ezt szeretnéd, a fizetési módnál válaszd az „Előre utalás” opciót, és fejezd be a rendelést. A kártyaadataidat (kártyabirtokos neve, bankkártya száma és lejárati ideje, biztonsági kód) telefonon is megadhatod nekünk, így a rendelésed feldolgozásához nincs szükség a bankkártyaadataid elektronikus továbbítására.

 

Szeretnék többet megtudni a PayPales fizetésről

A PayPal egy online fizetési és pénzküldési lehetőséget biztosító online banki rendszer. A PayPay célja, hogy az online fizetést mind a vevő, mind az eladó számára egyszerűvé és biztonságossá tegye. A PayPal ugyanúgy működik, mint bármely más, igazi bank, csak online. Tehát minden felhasználónak saját számlája van, és ezen keresztül bonyolítja a fizetéseit. Kétféleképpen lehet PayPal számláról pénzt átutalni: - Használhatod a PayPal számládon jóváírt összeget. Bármikor lehetőséged van arra, hogy a „hagyományos” bankodból utald át a pénzt, és aztán az így jóváírt összegből teljesítsd az online fizetést. - Használhatod a bankkártyádat. Ebben az esetben nem kell előre elutalnod az összeget. A biztonságos pénzküldés érdekében minden tranzakció során a felhasználó összes személyes adatát (bankkártya, bankszámla adatai stb.) SSL (Secure Socket Layer) titkosítással védjük. Ha PayPalt szeretnél használni, először is létre kell hoznod a PayPal-fiókodat. A www.paypal.com oldalon a bankkártyád regisztrálása útján könnyen létrehozhatod a fiókodat. Innentől kezdve minden online fizetés bankkártyával történik. Ha már van fiókod, válaszd a „PayPal” opciót, és végigviszünk a fizetési folyamaton.

Ha a PayPal fiókodon keresztül szeretnél fizetni, válaszd a „PayPal” opciót. A kifizetés a vásárlás lezárása után történik.

Miután az összes kötelező mezőt kitöltötted, a jobb alsó sarokban található kék PayPal ikonra kattintva erősítheted meg a vásárlást. Az ikon a PayPal fiókodba vezet, ahol be tudod fejezni a vásárlásodat.

A PayPal-fiókról a www.paypal.com oldalon találsz részletes tájékoztatást.

 

Megrendeltem egy terméket, és előre fizettem PayPallel vagy bankkártyával. Ezt követően értesítettek róla, hogy a kívánt termék már nincs készleten. Mi a teendő?

Amennyiben megrendelted a terméket és ki is fizetted PayPallel vagy bankkártyával, azonban a termék már nincs készleten, 8 napon belül visszatérítjük a teljes vételárat.

 

 

Mi van az áfával?

A webshopban feltüntetett árak tartalmazzák az áfát.

A kosár klub, egyesület vagy cég nevére szeretném kérni a számlát. Mit kell tennem?

Ha a kosár klub, egyesület vagy cég nevére szeretnéd kérni a számlát, a rendeléskor adj meg minden kért adatot (a klub vagy cég adószámát is), és jelezd a „megjegyzés” rovatban, hogy milyen névre kéred a számlát.

 

SZÁLLÍTÁS

Mennyi a szállítási költség?

0-29.999 Ft rendelési összeg esetén a szállítási díj 1.400 Ft.
Legalább 30.000 Ft értékű rendelés esetén a szállítás ingyenes.

 

Mennyi idő múlva kapom meg a csomagomat?

A csomag kiszállítása 1-6 munkanapot vesz igénybe.

 

Hol tudom ellenőrizni a csomagom állapotát? Hogyan tudom meg, hogy éppen hol található a csomagom?

Miután feladtuk a csomagodat, SMS-ben e-mailben értesítünk. Az e-mailben találsz egy rendelésazonosítót, valamint egy linket, amelyen nyomon tudod követni a csomagodat.
A kiszállítás napján reggel kapni fogsz egy sms-t és egy emailt a csomag adataival, és a futár telefonszámával.

Ha nem tartózkodsz a kézbesítési helyen a kiszállításkor, akkor kérünk, hogy egyeztess a futárunkkal. Ha a kézbesítés időpontjában nem vagy telefonon elérhető, a futár üzenetet hagy neked, és másnap ismét megkísérli a kiszállítást.

Három sikertelen kézbesítés után a csomagod visszakerül a Grosbasket raktárhelyiségébe. Szállítási probléma esetén fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz az info@grosbasket.hu e-mail címen vagy a +36 30 8844 658-as telefonszámon.

 

Mi van, ha nem talál otthon a futár?

Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodsz a megadott címen, egyeztess a futárral, hogy milyen más címre kéred a csomagot.

 

Mit tehetek azért, hogy gond nélkül menjen a kiszállítás?

A következőket teheted azért, hogy gyorsan és problémamentesen megkapd a csomagodat:

• Kérjük, hogy pontosan add meg a szállítási címet, és olyan címet adj meg, ahol valaki át tudja venni a csomagot. Ez lehet a munkahelyi címed, vagy akár egy szomszédod vagy barátod címe is.

• Kérjük, olyan telefonszámot adj meg, amelyen mindig elérünk, ha bármi gond lenne a szállítás során.

• Kövesd a csomagod útját. A csomagkövető rendszer segítségével folyamatosan tájékozódhatsz arról, hogy éppen hol található a csomagod, így azt is megtudhatod, hogy nagyjából mikor várható a csomagod, és hogy minden terv szerint halad-e. A rendelés visszaigazolásakor elküldjük neked a csomag azonosítóját.

• Fontos, hogy a neved rendesen ki legyen írva a bejárati ajtódra, hogy a futár gyorsan megtalálja a címet.

 

 

Elveszett a csomagom. Mit kell tennem?

Ne aggódj! Gondoskodunk róla, hogy az általad rendelt áru jó kezekbe kerüljön. Ha a csomagod elveszett, kérjük, mielőbb lépj kapcsolatba a Vevőszolgálatunkkal a +36 30 8844 658-as telefonszámon.

 

Nem voltam otthon, amikor a futár kihozta a csomagomat, ezért visszaküldték azt. Mit kell tennem?

Kérjük, mielőbb lépj kapcsolatba a Vevőszolgálatunkkal a +36 30 8844 658-as telefonszámon. A csomagot tudjuk újra küldeni. Lehetőséged lesz új szállítási cím megadására, hogy biztosan legyen ott valaki, aki át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyi címed, egy szomszéd vagy barát címe).

 

A kapott termék nem felel meg a várakozásaimnak.  Kicserélhetem?

A vásárlás napjától számított 30 napon belül indoklási kötelezettség nélkül kicserélheted a terméket. A terméket eredeti, sértetlen csomagolásban, nem használtan kell lehet visszaküldeni, mellékelve az eredeti számlát.

Ha szeretnéd, választhatsz új terméket, vagy pedig a kitöltött adatlap kézhezvételétől számított 8 napon belül visszautaljuk neked a vételárat a megjelölt bankszámlaszámra. A kicserélés költségeit mi álljuk. Itt tudhatsz meg többet a kicserélés menetéről.

 

Törölhetem a rendelésemet? Ha igen, hogyan?

Ha elhibáztál valamit, vagy túl hamar küldted el a rendelésedet, kérjük, hogy az info@grosbasket.hu címre küldött e-mailben töröld a rendelésedet. Az e-mail címsorába azt írd, hogy „Rendelés törlése”, és add meg a rendelésed számát, amelyet a visszaigazolásban küldtünk el.

Hogyan tudhatom meg, hogy az általam kicserélésre visszaküldött csomag elérkezett-e hozzátok?

Amint megkaptuk a visszaküldött csomagodat, e-mailben értesíteni fogunk erről.

Csere termék kérése esetén a lehető leghamarabb próbáljuk küldeni a csere terméket.

 

 

Hibás terméket kaptam, vagy nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit kell tennem?

Ha hibás terméket kaptál, mielőbb lépj kapcsolatba a Vevőszolgálatunkkal a +36 30 8844 658-as telefonszámon, hogy azonnal megvizsgálhassuk és kezelhessük a problémát.

 

A csomag sérült. Mit kell tennem?

Minden csomag kifogástalan állapotban hagyja el a raktárunkat.

Ha a kiszállított csomagon bármilyen sérülést veszel észre, ezt jelezd a futárnak. Csak az észlelt hiba jelzése után vedd át a csomagot.

Kérjük, hogy óvatosan nyisd ki a csomagot, és ügyelj rá, hogy a tartalma az eredeti állapotában maradjon. Ezután ellenőrizd a rendelt termékeket. Nézd meg jól, hogy sértetlenül érkeztek-e meg. Kérjük, azonnal értesítsd a Vevőszolgálatunkat, ha sérült árucikket találsz a csomagban.

Fotózd le a sérült árucikket és a csomag külső sérülését, és küldd el a képeket az info@grosbasket.hu címre, a sérülések rövid leírásával és a rendelésed számának megjelölésével. Sérült csomag esetén a csomag teljes tartalmát őrizd meg. Mihelyt értesülünk a problémáról, megteszünk mindent azért, hogy megfelelő megoldást tudjunk ajánlani. Ha csak az átvételt követően veszed észre, hogy a csomag sérült, kérjük, azonnal értesítsd a Vevőszolgálatunkat.

 

GROSBASKET

Szeretnék többet megtudni a Grosbasketről.

A Grosbasket olyan ismert márkák kosárlabda-felszereléseire szakosodott cég, mint a Nike, a Jordan, az Adidas, az Under Armour, a McDavid, a K1X, az SKLZ, a New Era stb. A Grosbasketet azzal a céllal hoztuk létre, hogy egyetlen helyről lássuk el a piacot a legjobb felszereléssel, amelyre egy kosarasnak a fejlődéséhez és a céljai eléréséhez szüksége lehet. A kosaras piac ismeretével és a professzionális megközelítéssel, elkötelezettséggel, szenvedéllyel és jövőképpel annak a városi kosaras közösségnek szeretnénk a részévé válni, amelyben mindenki benne van, akit a kosárlabda így vagy úgy megérintett és megjelölt. Történetünk 2014-ben kezdődött, azzal a törekvéssel, hogy valami újat, valami mást, valami jobbat kínáljunk a piacon. Így jött létre a Grosbasket immár 5 éve. Eleinte nem volt más, csak egy kis 40 m2-es üzlet Szlovéniában és a webshop. Tele voltunk lelkesedéssel és szorgalommal, és már egy év elteltével úgy éreztük, ideje továbblépni. Így 2016-ban Ljubljanába költöztünk, a Rudnik bevásárlóközpontba, ahol 440 m2-es területen nyithattuk meg ünnepélyesen a legmodernebb európai üzletek egyikét.

 

Mely márkák kaphatók az üzletetekben?

Üzletünkben csak az ismert márkák legjobb minőségű termékei kaphatók:

• Nike • Jordan • Adidas • Under Armour • K1X • New Era • Stance • Peak • Spalding • Wilson • Polar • Sklz • Zero Point

 

 

A Grosbasket.hu cégadatai

GROSBASKET d.o.o.

Ukmarjeva ulica 6

SI - 1000 Ljubljana

Adószám: SI 50277669

Cégjegyzékszám: 6646077000

Bankszámlaszám: SI56290000052226112

T: +36 30 8844 658

M: info@grosbasket.hu

W: www.grosbasket.hu

INSTAGRAM

Choose your location

Please click the appropriate banner (EU or NON-EU) and select the desired region of order and delivery of products selected at our online shop.