• Globális szállítás
  • Biztonságos fizetés
  • Szeretjük a kosárlabdát!

Szállítási lehetőségek

Általános tudnivalók

A termékeket vagy szolgáltatásokat a megállapodás szerinti határidőn belül szállítjuk.

Az eladó szerződésben áll a csomagküldő szolgáltatásokat nyújtó DPD-vel. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot arra, hogy ettől eltérő szállítási lehetőséget válasszunk, ha úgy hatékonyabb lehet a rendelés teljesítése.

Szállítási költség

A szállítási költséget kiszámlázzuk a vevőnek.

60.000 Ft feletti rendelések esetén a kiszállítás díjmentes. Ez nem vonatkozik bizonyos termékekre, amelyek ki vannak zárva az ingyenes szállításból. Az ilyen termékeket a weboldalon a: "Az ingyenes szállítás nem vonatkozik erre a termékre" kifejezéssel jelöljük.

Szállítási idő

A csomagot a rendelés leadását követő 4-9 munkanapon belül küldjük ki a raktárunkból.

Fontos:

  • A szállítási idő kitolódhat, ha nem tudunk elérni telefonon.
  • A szállítási időt kitolódhat, ha rossz szállítási címet adsz meg.
  • A szállítási idő kitolódhat, ha a termékek különböző helyeken elérhetőek. Ilyen esetben külön értesítünk az e-mailben.

1.Házhozszállítás

A csomagot a rendeléskor megadott címre szállíttatjuk ki. Házhozszállítás esetén a következő fizetési módok érhetők el:

  • Bankkártya vagy PayPal

    A bankkártyád segítségével biztonságosan fizethetsz online a Bankkártya vagy PayPal lehetőségen keresztül. Így biztonságos tranzakciók bonyolíthatók le az eladó és a vevő között. A fizetés anonim, gyors és biztonságos. A fizetés lebonyolítása után küldjük a csomagot.
  • Utánvét

    Kényelmesen, a megrendelt termékek árát átvételkor kell a futár részére megfizetni.
    A szállítás díja:
    0-59.999 Ft rendelési összeg esetén a szállítási díj 2.200 Ft.
    Legalább 60.000 Ft értékű rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Szállítási idő és értesítés

Miután feladtuk a csomagodat, SMS-ben és e-mailben értesítünk. Az e-mailben találsz egy rendelésazonosítót, valamint egy linket, amelyen nyomon tudod követni a csomagodat.

A kiszállítás napján reggel kapni fogsz egy sms-t és egy emailt a csomag adataival, és a futár telefonszámával.

Ha nem tartózkodsz a kézbesítési helyen a kiszállításkor, akkor kérünk, hogy egyeztess a futárunkkal. Ha a kézbesítés időpontjában nem vagy telefonon elérhető, a futár üzenetet hagy neked, és másnap ismét megkísérli a kiszállítást.

Három sikertelen kézbesítés után a csomagod visszakerül a Grosbasket raktárhelyiségébe. Szállítási probléma esetén fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz az [email protected] e-mail címen vagy a +36 1 800 9756-os telefonszámon.

Mit tehetsz azért, hogy minél simábban menjen a házhozszállítás?

Annak érdekében, hogy a rendelésed gyorsan és problémamentesen megérkezzen, az alábbiakat javasoljuk:

  • Pontos szállítási címet adj meg, ahol valaki át tudja venni a csomagot. Például a munkahelyed, a szomszédod vagy egy barátod címét.
  • Olyan telefonszámot adj meg, amelyen mindig elérhető vagy, arra az esetre, ha a szállítással kapcsolatban probléma merülne fel.
  • Kövesd a csomagod útját. A csomagkövető rendszerben bármikor megnézheted, hogy éppen hol van a csomagod. A várható kézbesítési időt is ellenőrizheted, és az esetleges szállítási problémákat is jelezzük.
  • Fontos, hogy a neved rendesen ki legyen írva a bejárati ajtódra, hogy a futár gyorsan megtalálja a címet.