Bezár

Szállítási lehetőségek

A csomagodat házhoz szállítjuk a DPD futárszolgálattal.

 

A szállítási idő 2–6 munkanap.
A kiszállítás napján emailben értesítünk, hogy a csomagot kiküldtük, majd a csomag érkezésének reggelén pedig sms-t fogsz kapni a futár telefonszámával. A futár munkaidőben fog keresni a megadott címen. Amennyiben nem talál ott, telefonon megpróbál kapcsolatba lépni Veled, és értesítőt hagy a címeden.

   1. Házhozszállítás

A csomagot a rendeléskor megadott címre szállíttatjuk ki. Házhozszállítás esetén a következő fizetési módok érhetők el:

  • Bankkártya vagy PayPal

A bankkártyád segítségével biztonságosan fizethetsz online a Bankkártya vagy PayPal lehetőségen keresztül. Így biztonságos tranzakciók bonyolíthatók le az eladó és a vevő között. A fizetés anonim, gyors és biztonságos. A fizetés lebonyolítása után küldjük a csomagot.

  • Utánvét
    Kényelmesen, a megrendelt termékek árát átvételkor kell a futár részére megfizetni.

A szállítás díja:
0-29.999 Ft rendelési összeg esetén a szállítási díj 1.400 Ft.
Legalább 30.000 Ft értékű rendelés esetén a szállítás ingyenes.

 


 

Szállítási idő és értesítés

Miután feladtuk a csomagodat, SMS-ben és e-mailben értesítünk. Az e-mailben találsz egy rendelésazonosítót, valamint egy linket, amelyen nyomon tudod követni a csomagodat.
A kiszállítás napján reggel kapni fogsz egy sms-t és egy emailt a csomag adataival, és a futár telefonszámával.

Ha nem tartózkodsz a kézbesítési helyen a kiszállításkor, akkor kérünk, hogy egyeztess a futárunkkal. Ha a kézbesítés időpontjában nem vagy telefonon elérhető, a futár üzenetet hagy neked, és másnap ismét megkísérli a kiszállítást.

Három sikertelen kézbesítés után a csomagod visszakerül a Grosbasket raktárhelyiségébe. Szállítási probléma esetén fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz az info@grosbasket.hu e-mail címen vagy a +36 70 3191-es telefonszámon.

 

 

Mit tehetsz azért, hogy minél simábban menjen a házhozszállítás?

Annak érdekében, hogy a rendelésed gyorsan és problémamentesen megérkezzen, az alábbiakat javasoljuk:

• Pontos szállítási címet adj meg, ahol valaki át tudja venni a csomagot. Például a munkahelyed, a szomszédod vagy egy barátod címét.

• Olyan telefonszámot adj meg, amelyen mindig elérhető vagy, arra az esetre, ha a szállítással kapcsolatban probléma merülne fel.

• Kövesd a csomagod útját. A csomagkövető rendszerben bármikor megnézheted, hogy éppen hol van a csomagod. A várható kézbesítési időt is ellenőrizheted, és az esetleges szállítási problémákat is jelezzük.

• Fontos, hogy a neved rendesen ki legyen írva a bejárati ajtódra, hogy a futár gyorsan megtalálja a címet.

INSTAGRAM

Choose your location

Please click the appropriate banner (EU or NON-EU) and select the desired region of order and delivery of products selected at our online shop.