Bezár

Általános feltételek

 A vásárlás előfeltétele, hogy elfogadd az általános feltételeket. Ezért azt javasoljuk, hogy mielőtt folytatod a vásárlást, figyelmesen olvasd át az alábbiakat. Az általános feltételek a jogaidat, kötelezettségeidet, és a vásárlás feltételeit is tartalmazzák. A webshopban végzett tranzakcióddal kijelented, hogy ismered az általános feltételeket, és teljes mértékben elfogadod azokat.

 ELÉRHETŐ INFORMÁCIÓK

Az eladó vállalja, hogy a vevő tudomására hozza a következő információkat:
a) Cégadatok (cégnév, székhely, cégjegyzékszám). 
b) A gyors és hatékony kommunikációhoz szükséges elérhetőségek (e-mail, telefonszám). 
c) A termékek és szolgáltatások főbb jellemzői.
d) A termékek elérhetősége (a webshopban kínált összes termék vagy szolgáltatás észszerű időn belül elérhető kell, hogy legyen). 
e) Szállítási feltételek (szállítás módja, helye, határideje). 
f) Árak, világosan és érthetően, azzal együtt, hogy tartalmaznak-e adót vagy szállítási költségeket. 
g) Fizetési és szállítási módok. 
h) Az ajánlat érvényessége. 
i) A megállapodástól való elállás feltételei és határideje. 
j) A panaszkezelés folyamata, a kapcsolattartó vagy a vevőszolgálat adataival.

WEBSHOP 
A webshop napi 24 órában, folyamatosan nyitva van. Fenntartjuk a jogot, hogy határozott vagy határozatlan időre korlátozzuk vagy megszakítsuk egyes vagy az összes termék árusítását, illetve a webshop elérhetőségét. Továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a webshop hibája miatt visszautasítsunk egy megrendelést (pl. nyilvánvalóan hibás ár miatt). 

REGISZTRÁCIÓ 
Miután sikeresen regisztráltál a GROSBASKET oldalára, kapsz egy felhasználónevet, amely megegyezik az e-mail címeddel, valamint egy jelszót. A felhasználónév és a jelszó egyértelműen azonosítja a felhasználót a megadott adatokkal. Az online vásárláshoz nem kötelező regisztrálni.

 A TERMÉKEK EREDETISÉGE

A Grosbasket olyan világszerte elismert márkák hivatalos partnere, mint a Nike, az adidas, az Under Armour, a McDavid, stb. A Grosbasket összes terméke 100%-osan eredeti.

FELELŐSSÉGKIZÁRÁS 
A legjobb tudásunk szerint, észszerű keretek között törekszünk annak biztosítására, hogy a honlapon lévő adatok naprakészek és pontosak legyenek. Mivel a termékjellemzők, szállítási idők és díjak gyorsan változhatnak, a fentiek ellenére mégis előfordulhat, hogy nem tudjuk elég gyorsan aktualizálni a honlapon lévő adatokat. Minden ilyen esetben értesítünk a változásokról, és lehetőséget adunk a rendelés felfüggesztésére vagy a termék cseréjére. 

TÁVOLLÉVŐK KÖZÖTTI SZERZŐDÉSEK 
A távollevők közötti adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor kiküldtük a rendelés visszaigazolását a rendelés során megadott e-mail címre. A vevőt akkor is értesítjük, amikor a csomag megérkezik a rendelés során megadott címre.

Az árengedmények, promóciós kódok stb. nem adódnak össze. A GROSBASKET felhasználói számlán elhelyezett pénzösszeg és a fiókhoz tartozó egyenleg nem kamatozik. A rendelésedet a cég székhelyén, elektronikus formában tároljuk. A rendelésedről kérhetsz másolatot az info@grosbasket.hu e-mail címen.

  Ha a vásárlásod során bármikor segítségre lenne szükséged, keress minket az alábbi elérhetőségek egyikén: 

VEVŐSZOLGÁLAT 
E: info@grosbasket.hu 
T: +36 70 389 7191

Fontos: Fenntartjuk a jogot arra, hogy egyoldalúan visszamondjunk egyes rendeléseket. 

 >> MIUTÁN LEADTAD A RENDELÉST

I. A rendelés beérkezett 
A rendelés leadása után e-mailben kapsz visszaigazolást arról, hogy a rendelésed sikeresen beérkezett. A regisztrált felhasználók korlátlanul hozzáférhetnek a rendelés állapotára vonatkozó adatokhoz és az elérhetőségekhez. Egyéb esetben a vevők az
info@grosbasket.hu címen vagy a +36 70 389 7191 -as telefonszámon érdeklődhetnek.

II. A rendelés visszaigazolása 
Megvizsgáljuk a rendelést, ellenőrizzük a rendelt termék elérhetőségét, majd elfogadjuk a rendelést, vagy észszerű indokkal elutasítjuk azt. Felhívhatunk a megadott telefonszámon, hogy ellenőrizzük az adatokat vagy a szállítási címet.

Ha a terméket nem tartjuk készleten a saját raktárunkban, úgy a teljesítése kizárólag a beszállítóinak a teljesítésétől függ, és figyelembe kell vennünk az ő kiszállítási idejüket.

Ebben az esetben e-mailben tájékoztatunk a termék szállításával kapcsolatos aktuális információkról.

 Különösen hosszú szállítási idő esetén, kérésre törölhetjük a rendelést.

 Amennyiben a beszállító nem igazolja vissza a rendelt termék elérhetőségét a következő munkanap végéig, termékhiány miatt elutasíthatjuk a rendelést. A vevő rendelése az elutasítás napján érvénytelenné válik. Nem vállalunk felelősséget a hosszú szállítási időből vagy a saját raktárunkban nem elérhető termékek szállításának meghiúsulásából fakadó károkért.

II. Szállítás 
Összekészítjük a termékeket a megállapodott határidőn belül, és feladjuk azokat, egyben e-mailben értesítjük a vevőt a szállításról. 

FONTOS: Ha törölni szeretnéda rendelést, azonnal jelezd felénk ezt a +36 70 3897191-es telefonszámon vagy az info@grosbasket.hu e-mail címen. Ha a rendelést már feladtuk, a vevő a kézbesítésnél állhatsz el az átvételtől. 

JOGI SZEMÉLY VÁSÁRLÁSA 

A vásárlás folyamata jogi személy esetén ugyanaz, mint a természetes személyeknél, azzal a különbséggel, hogy az 1. lépésben a „Csak vállalkozások” lehetőséget kell választanod. Ezután add meg a cég nevét és adószámát. 

Amennyiben jogi személy nevére kérsz számlát, elfogadod az adott jogi személyekre vonatkozóan érvényben lévő feltételeket. 

A fő különbség a megállapodástól való elállásban van: 
Cégek, egyéni vállalkozók és egyéb jogi személyek a szavatossági feltételeknek megfelelően küldhetik vissza a kiszállított termékeket. Az említett szervezetek nem állhatnak el a vásárlástól indoklás nélkül az átvételtől számított 14 napon belül, míg a fogyasztók (természetes személyek) esetében ezt jogszabály alapján meg kell engedni.

A beszállítói igényeknek való megfelelés érdekében minden visszaküldött terméket külön-külön kezelünk. Jogos visszaküldés esetén a termék azonos vagy nagyobb értékű másik termékre cserélhető. Pénzvisszatérítésre sajnos nincs lehetőség cégek és jomi személyek esetében. A jogi személy vásárlására egyebekben aGROSBASKET általános feltételei érvényesek, a fenti kivételek alkalmazásával. Az alábbiakban, valamint a visszaküldésről szóló fejezetben további információkat találsz a szavatossági időn belüli visszaküldésről. 

 >> ÁRAZÁS 

Általános tudnivalók 

  • A www.grosbasket.hu oldalon található árak a vásárlás napján vagy a rendelés visszaigazolásakor érvényesnek tekintett, forintban megállapított összegek.

  • Eltérő rendelkezés hiányában az árak tartalmazzák az áfát. 

  • Az online közölt árak az érvényesek, de azokat külön értesítés nélkül bármikor módosíthatjuk.

  • Az árakat normál vagy akciós árként tüntetjük fel.

 >> ELÉRHETŐ FIZETÉSI MÓDOK 


I. Fizetési módok - általános tudnivalók 

A következő fizetési módok elérhetőek: 

- PayPal.

- Utánvét. Az összeg fizetése a csomag átvételekor.

- Bankkártya vagy hitelkártya (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express).

 >> SZÁMLÁZÁS

 Általános tudnivalók

Emailen bocsátunk ki számlát a vevőnek, amelyen a tételesen feltüntetett költségek mellett a rendelés törlésére, illetve a termék visszaküldésére vonatkozó tájékoztatás is szerepel. A vevőnek jóvá kell hagynia a számlán szereplő adatokat. Kérjük az esetleges hibákat 8 napon jelezd nekünk. Ezt követően nem fogadunk be hibás számlával kapcsolatos panaszt.

 A rendelés a szerverünkön elektronikusan van tárolva, és azt bármikor megtekintheted a felhasználói profilodon (Profil) keresztül.

 >> SZÁLLÍTÁS 

Általános tudnivalók 

A termékeket vagy szolgáltatásokat a megállapodás szerinti határidőn belül szállítjuk.

Az eladó szerződésben áll a csomagküldő szolgáltatásokat nyújtó DPD-vel. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot arra, hogy ettől eltérő szállítási lehetőséget válasszunk, ha úgy hatékonyabb lehet a rendelés teljesítése. 

Postaköltség 

A postaköltséget kiszámlázzuk a vevőnek. 20.000 Ft feletti rendelések esetén a kiszállítás díjmentes.

Szállítási idő

A csomagot a rendelés leadását követő 1-6 munkanapon belül küldjük ki a raktárunkból.

Fontos: 
• A szállítási idő kitolódhat, ha nem tudunk elérni telefonon. 
• A szállítási időt kitolódhat, ha rossz szállítási címet adsz meg. 

* A szállítási idő kitolódhat, ha a termékek különböző helyeken elérhetőek. Ilyen esetben külön értesítünk az e-mailben. 

>> ELÁLLÁSI JOG, TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ÉS CSERÉJE 

A vásárló elállási joga 

  • Távollévők közötti szerződés esetén (kizárólag abban az esetben, ha természetes személyek nem üzleti célból vásárolnak), a fogyasztó a megállapodástól számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül jelezheti az eladónak, hogy eláll a vásárlástól.

  • A fogyasztói szerződéstől való elállásodról az info@grosbasket.hu e-mail címen vagy a +36 70 389 7191 telefonszámon keresztül értesíts bennünket.

  • A 14 munkanapos határidőt a csomag átvételétől számítjuk.

  • A termékek határidőn belüli visszaküldése a fogyasztó szerződéstől való elállásról történő értesítésének minősül.

  • Elállás esetén cégünk azonnal, de legkésőbb az értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül visszatéríti a beérkezett összeget.

  • Cégünk a visszatérítést banki átutalással teljesíti bankszámládra.

  • Amennyiben egy bónusz, akciós vagy promóciós kód aktiválása után állnál el a vásárlástól, a bónuszra levonásként tekintünk és annak értékét nem térítjük vissza.

  • Csak a megfizetett összeget térítjük vissza a felhasználó bankszámlájára, és ezzel egy időben új bónuszt vagy promóciós kódot küldünk.

  • Ajándékkártya használata esetén a kártyáról levett összeget pénzként kezeljük, és elállás esetén megtérítjük a felhasználó bankkártyájára minden egyéb kifizetéssel együtt.

  A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

  • Ha már megkaptad a termékeket, és elállsz a vásárlástól, azokat vissza kell küldened részünkre, hogy a termékek az elállásról megkapott értesítést követő 30 napon belül visszaérkezzenek. Ez alól kivétel, ha cégünk felajánlja, hogy kimegyünk a termékekért.

  • Ebben az esetben a vevő a nem használt és sérülésmentes terméket az eredeti csomagolásban kell, hogy visszajuttassa.

  • A visszaküldött termék mellé csatold a számla másolatát.

  • A 30 napos visszaküldési határidőt úgy kell érteni, hogy a határidő lejárta előtt fel kell adni a termékeket.

  • A fogyasztói szerződéstől való elállás esetén a jogszabályban előírt határidőn belül vissza kell szolgáltatni a termékeket vagy vissza kell küldeni azokat az eladó címére.

  • A termékeket sértetlenül és hiánytalanul kell visszaküldeni, kivéve sérült, hibás vagy elveszett termék esetén, illetve akkor, ha a termékek száma nem a vevő hibájából lett kevesebb.

  • A fogyasztó nem használhatja szabadon a termékeket a szerződéstől való elállás előtt.

  • Csak olyan mértékig vizsgálhatja meg és próbálhatja ki a terméket, hogy megállapíthassa a tényleges állapotát. 

  • A termékek ezen felüli kipróbálása a termék használatának minősül, és az elálláshoz való jog elvesztésével jár.

  • Csak eredeti állapotban lévő terméket áll módunkban elfogadni visszáruként! Olyan terméket nem áll módunkban elfogadni visszáruként, ami nem eredeti állapotban érkezik vissza, különös tekintettel a következőkre:
    - A cipőben edzésen/mérkőzésen vett részt a játékos (egyetlen edzés esetén sem)
    - A doboz nem eredeti állapotban érkezik vissza. A dobozt is eredeti állapotban várjuk vissza!

>> PANASZ 

Általános tudnivalók 

Mielőtt feladjuk a rendelést vevőinknek, minden csomagot kinyitunk és megvizsgálunk, hogy a termékek kifogástalan állapotát garantálni tudjuk. A termékeidet gondosan becsomagolva dobozokba helyezzük, hogy biztosan sérülésmentesen és eredeti csomagolásban érkezzenek meg hozzád. 

Kizárólag prémium minőségű termékeket forgalmazunk. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a rendelt termék szállítás közben megsérül, vagy esetleg gyári hibás. Az ilyen eseteket igyekszünk gyorsan, az elvárásaidnak megfelelően kezelni. 

 A vevők jogai

  • Hibás termék esetén a vevőnek joga van a terméket hibátlan állapotúra kicseréltetni, vagy visszatéríttetheti a megfizetett árat, vagy kijavíttathatja a hibát, vagy a hiba mértékétől függően a megfizetett összeg egy részét visszaigényelheti. 

  • Ez esetben a választhatsz egy másik terméket. Amennyiben a választott termék drágább, mint az eredeti, a különbözetet meg kell fizetned. 

  • Ha a fenti okokból kifolyólag terméket cseréltetnél, kérjük, hogy a termék kézhezvételétől számított 8 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot. 

  • A termékek kicserélésére 8 nap áll rendelkezésre. 

  • A termék kicseréléséhez el kell küldened nekünk az eredeti számlát vagy annak másolatát, és ki kell töltened az itt található adatlapot. 

  • A beérkezéstől számított 30 napon belül jelezzük feléd a panasz elbírálását. Rendszerint néhány nap alatt megoldjuk a problémát.

 FONTOS: 

Az alábbi esetekben automatikusan elutasítjuk a panaszt:

A kérdéses termékhez nem csatolták a számlát vagy a panaszbejelentő lapot.
• A panaszt nem azonnal a sérülés, vagy hiba felfedezését követően tették meg.
• A termék sérülése nem megfelelő használatból ered (például kizárólag benti használatú cipő kinti viselése).

 A megreklamált terméket erre a címre küldd vissza: 

Grosbasket Kft.
Kophazi u. 4
Sopron, 9400 

Ilyen esetben a szállítás költségét a vevő állja.

A panaszbejelentő lapot a következő linken éred el: Panaszbejelentés

 >> TITOKTARTÁS ÉS SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME 

A titoktartást és személyes adatok védelmét a Titoktartási szabályzat szabályozza.

    >> VITARENDEZÉS 

A felek törekednek a vevők és a GROSBASKET között a www.grosbasket.hu-n található webshop használatából adódó esetleges viták békés rendezésére. Ha az egyeztetés nem vezet eredményre, az illetékes bírósághoz fordulnak.

Amennyiben a webshop termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban bármilyen problémát tapasztalsz, arra is lehetőséged van, hogy független vitarendező testülettől kérd a panaszod kivizsgálását. Kérjük, tájékozódj ezena linken. 

 >> INFORMÁCIÓ A WEBOLDAL KEZELŐJÉRŐL

 Grosbasket d.o.o.

Ukmarjeva 6

SI-1000 Ljubljana

Szlovénia

Adószám: SI50277669

Cégjegyzékszám: 6646077000

 

Grosbasket d.o.o. 

Rudeška 169a

10 000 Zagreb

Horvátország

 

 

Grosbasket Kft.

Kophazi u. 4

Sopron, 9400

Adószám: 26769136

 

Telefonszám: +36 70 389 7191
E-mail cím: info@grosbasket.hu 

Choose your location

Please click the appropriate banner (EU or NON-EU) and select the desired region of order and delivery of products selected at our online shop.