• Globális szállítás
  • Biztonságos fizetés
  • Szeretjük a kosárlabdát!

Jelszó visszaállítása

Ha elfelejtetted a jelszavad, add meg az e-mail címed, és küldjük az utasításokat a visszaállításához.


Panaszkezelés

Mi a Grosbasketnél büszkén képviseljük és értékesítjük az olyan márkákat, mint a Nike, az Adidas, az Under Armour, a K1X, az SKLZ és a McDavid. Minőségi termékeik sokszínű választékával a kosárlabdapiac legjobbjait képviselik. Kizárólag prémium minőségű termékeket forgalmazunk. Ennek ellenére néha előfordulhat, hogy a rendelt termék szállítás közben megsérül, vagy esetleg gyári hibás. Az ilyen eseteket igyekszünk gyorsan, az elvárásaidnak megfelelően kezelni.

  1. Mielőtt elküldöd nekünk a termékkel kapcsolatos panaszodat, kérjük, ellenőrizd a következőket...

    Az alábbi esetekben automatikusan elutasítjuk a panaszt:

    • A kérdéses termékhez nem csatolták a számlát vagy a panaszbejelentő lapot.
    • A panaszt nem azonnal a sérülés, vagy hiba felfedezését követően tették meg.
    • A termék sérülése nem megfelelő használatból ered (például kizárólag benti használatú cipő kinti viselése).

  2. A panaszbejelentő lap kitöltése és a termék visszaküldése

    Töltsd ki a teljes panaszbejelentő lapot, és csatold a visszaküldendő termék mellé.

    Kérjük, hogy a sérült vagy hibás terméket küldd el nekünk:
    Grosbasket Kft.
    1138 Budapest
    Váci út 140
    Magyarország

    A szállítási költségeket és a termék visszaküldését a vevő fizeti.

  3. A termék vizsgálata

    Ezután a terméket szakértőink vizsgálják meg. A termék sérülése gyakran gondatlanságra, szállítás közben fellépő mechanikai károsodásra vagy használatra vezethető vissza. Várhatóan 8 napon belül válaszolunk a panaszbejelentésre.

  4. A panasz befogadása vagy elutasítása

    A beérkezéstől számított 30 napon belül tájékoztatunk a panasz elbírálásáról. Rendszerint néhány nap alatt tudunk döntést hozni.

    Kedvező elbírálás esetén a vevő új terméket választhat. Amennyiben a választott termék drágább, mint az eredeti, a különbözetet vevőnek meg kell fizetnie.

ITT találod a panaszbejelentő lapot.

Ha további kérdésed van, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal: E: [email protected] ali T: +36 70 389 7191.