A kosár üres
A kosár üres. Kezdj el vásárolni! Ha legutóbb hagytál terméket a kosaradban, próbálj bejelentkezni a fiókodba!
Vásárlás folytatása BejelentkezésMielőtt feladjuk a rendelést vevőinknek, minden csomagot kinyitunk és megvizsgálunk, hogy a termékek kifogástalan állapotát garantálni tudjuk.A termékeidet gondosan becsomagolva dobozokba helyezzük, hogy biztosan sérülésmentesen és eredeti csomagolásban érkezzenek meg hozzád.
Kizárólag prémium minőségű termékeket forgalmazunk. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a rendelt termék szállítás közben megsérül, vagy esetleg gyári hibás. Az ilyen eseteket igyekszünk gyorsan, az elvárásaidnak megfelelően kezelni.
Az alábbi esetekben automatikusan elutasítjuk a panaszt:
A Panaszbejelnető lapot ITT találod.
Kérjük, hogy a sérült vagy hibás terméket küldd el nekünk:
Grosbasket d.o.o.
Gosjakova 2
8000 Novo Mesto
Slovenia
A szállítási költségeket és a termék visszaküldését a vevő fizeti.
Jogszabályi kötelezettségünk alapján a panasz bejelentésétől és/vagy a hibás termék visszaérkezésétől számított a 15 napon belül válaszolunk a panaszbejelentésre.
A beérkező terméket külsős szakértőink vizsgálják meg. A termék sérülése gyakran gondatlanságra, szállítás közben fellépő mechanikai károsodásra vagy használatra vezethető vissza.
Negatív elbírálás esetén a visszaérkezett szakvélemény a vevő számára átadaásra kerül a vizsgálatra beérkezett termékkel együtt.
Kedvező elbírálás esetén a vevő új terméket választhat. Amennyiben a választott termék drágább, mint az eredeti, a különbözetet vevőnek meg kell fizetnie. Igény esetén a termék árát 14 napon napon belül visszautaljuk a vásárló bankszámlájára.
Ha további kérdésed van, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal : Email: [email protected]