• Globális szállítás
  • Biztonságos fizetés
  • Szeretjük a kosárlabdát!

VÁLLALATI SZÁMLÁZÁS ÉS
B2B ÉRTÉKESÍTÉS

Cégenkénti számlázás csak a céges felhasználói fiókban történt előzetes regisztrációval lehetséges. Ennek érdekében az alábbi kérelmet kell kitölteni a cégadatok ellenőrzéséhez:

Az alkalmazást közvetlen linken vagy QR-kódon keresztül is elérheti.
QR-kód a Jotform űrlaphoz

Ha még nem regisztrált üzleti fiókot, az Infocenter áttekinti a beküldött adatait, és végigvezeti a folyamaton.


Adómentes számlázás esetén nem kell mást tennie, mint az alábbi eljárást követni:

1. Ki kell töltenie az űrlapot az összes cégadattal, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a megadott adószám érvényes-e az EU-n belül.

2. Az információs központ ellenőrzi az adatokat, és ha még nem regisztrált üzleti fiókot, tájékoztatja Önt a folyamat működéséről.

3. Ellenőrizzük a cégre vonatkozó információkat a VIES rendszerben. Amennyiben a VIES-en nem szerepel a cégtől származó információ, kérjük, adja meg a jogszerű létezést igazoló dokumentumokat és a cégbejegyzés adatait.

Ha rendelkezik érvényes adószámmal az Európai Unióban, csak akkor jogosult adómentes áfás számlára. Az összes beküldött adat ellenőrzése után az online és logisztikai csapat üzleti fiókká alakítja fiókját. Webáruházunk technikai jellegéből adódóan az adót kezdetben Önnek kell fizetnie. Ha azonban fiókját üzleti számlára cseréljük, visszatérítjük a befizetett adót.

4. Üzleti megrendelés létrehozásakor ügyeljen arra, hogy üzleti fizetési móddal, például közvetlen banki tranzakcióval vagy üzleti bankkártyával fizessen. Ellenkező esetben ugyanazt a szállítási címet kell választania, mint ami az áfa-bejegyzési igazoláson vagy a cégbejegyzési igazoláson szerepel.

Ha az egész folyamatot túl bonyolultnak találja, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen, hogy regisztrálhassuk az Ön fiókját (még mindig Önnek kell kitöltenie a jelentkezési lapot).


Ennek az eljárásnak az a célja, hogy leegyszerűsítse és felgyorsítsa a megrendelés feldolgozási idejét, hogy Ön megkapja a vállalkozása zavartalan működéséhez szükséges összes dokumentumot.

Egy gyors és egyszerű regisztrációval, valamint az elküldött adatok valódiságának ellenőrzésével és a rendszerbe történő beírásával Ön részesülhet szolgáltatásainkból és számlákat kaphat cége számára. A felhasználói fiók átlátható nyomon követhetőséget biztosít a leadott megrendelések és az állapot nyomon követhetősége érdekében.

Ha az egész folyamatot túl bonyolultnak találja, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az[email protected] e-mail címen, hogy regisztrálhassuk az Ön fiókját és megadhassuk a szükséges szállítási információkat.