• Globális szállítás
  • Biztonságos fizetés
  • Szeretjük a kosárlabdát!

Gyakori kérdések

RENDELÉS

Hol találok egy adott terméket?

Konkrét termék keresésekor kétféle lehetőség áll rendelkezésére.

A leggyorsabb lehetőség a keresősáv használata, amely a webáruház jobb felső részén található. Itt kereshetsz márkára, a termék nevére vagy a termékszámra is. Ha a termék elfogyott vagy nincs raktáron, akkor nem jelenik meg a találatok között.

A második lehetőség, hogy az oldal tetején található menüben kiválasztod a Téged érdeklő fő termékkategóriát (pl. "Cipő", "Férfi"), majd a megadott alkategóriák szerint szűkíted a választékot (pl. "Kosárlabda", "Ár" stb. ). Ha így keresel, a kiválasztott kategórián belüli összes termék megjelenik.

Honnan tudom, hogy melyik lábbeli méret a megfelelő számomra?

Általában a lábbeli mérete az egyes márkákon belül nem különbözik. A különbség csak a cipőmodellben lehet, amely lehet szélesebb vagy keskenyebb, mint az általad jelenleg viselt cipő. Ezért kérjük, figyelmesen nézd meg a mérettáblázatunkat, illetve kérd ki eladóink véleményét az üzletben.

Ha más márka lábbelijét választod, kérjük, használd tájékozódáshoz a centiméterben megadott hosszúságot, amely márkától függetlenül ugyanazt a méretet fejezi ki. Amennyiben a méret nem megfelelő Neked, visszahozhatod, visszaküldheted, és választhatsz egy másik terméket csereként, amennyiben a terméket online vásároltad.

A termék az online vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldhető/cserélhető. A termék nem lehet használt, sérült, és az összes eredeti címkének meg kell lennie. A terméket csak a számla vagy más vásárlást igazoló bizonylat (jótállási jegy) benyújtása esetén tudjuk cserélni.

Az online áruházban kapható termékek a Grosbasket üzletben is elérhetők?

Az online áruházunkban látható összes termék raktáron van és elérhető online rendelés esetén. A termékek nagy része fizikailag is elérhető a Grosbasket budapesti üzletében. Ezt úgy tudod megtekinteni, hogy rákattintassz az általad keresett termékre, majd a megfelelő méretre, és a mérettáblázat alatti kis ikonok jelzik, hogy hol található jelenleg a termék.


  1. Ha zöld pipát látsz az „online” felirat fölötti ábrán, akkor megrendelhető a termék külföldi raktárunkból, vagy budapesti üzletünkből, ha szürke x-t, akkor nem
  2. Ha zöld pipát látsz a „Budapest” felirat fölötti ábrán, akkor megvásárolható a termék budapesti üzletünkben, ha szürke x-t, akkor nem
  3. 3. Ha zöld pipát látsz a „Központi raktár” felirat fölötti ábrán, akkor megrendelhető a termék a külföldi raktárunkból, ha szürke x-t, akkor nem

A webáruházi készlet 30 percenként frissül. Sajnos előfordulhat, hogy az online megrendelt termék éppen abban a pillanatban fogy el a Grosbasket fizikai üzleteiben. Ilyen esetben értesítést fogsz kapni a megrendelésed törléséről.

Elküldtem egy megrendelést, de még nem kaptam visszaigazoló e-mailt a megrendelésemről. Mit tegyek?

Kérjük, először ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg az e-mail címedet. A rendelés visszaigazolását mindig arra az e-mail címre küldjük, amelyet a rendeléskor megadtál és/vagy amelyet a felhasználói fiókodban elmentettél.

Ha ez az e-mail cím helyes, akkor ellenőrizd, hogy a rendelés visszaigazolása nem került-e a spam mappába.

Ha regisztráltál, akkor a webáruházban lévő fiókod áttekintést nyújt az összes megrendelésedről. Ellenőrizd, hogy megrendelést helyesen adtad-e meg, és hogy az megérkezett-e hozzánk.

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ha nem találod a megrendelést ebben az áttekintésben, és ha még nem kaptál visszaigazoló e-mailt.

Telefon: +36 1 800 9756

E-mail: [email protected]

A méretem nem jelenik meg a termékoldalon. Ez mit jelent?

Ha a méreted nem jelenik meg, az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs raktáron vagy elfogyott. Csak a webáruházban látható termékek és méretek vásárolhatók meg.

Vannak csak üzletben elérhető termékek is viszont, amelyek nem szerepelnek a weboldalon. Ezen termékekkel kapcsolatban az üzletben tudsz érdeklődni.

Hogyan használhatom fel a kuponkódot?

A kupon kód egy olyan kód, amelyet általában e-mailben, szórólapokon és a közösségi médiában kaphatsz meg. Abban az esetben, ha hozzájutottál egy kuponkódunkhoz, akkor azt az alábbi módon használhatod fel webáruházunkban:


  1. Válaszd ki a termékeket, és tedd őket a kosárba.
  2. Válaszd ki a "Biztonságos fizetés" lehetőséget.
  3. Írd be a "Kuponkódot".
  4. A kód beírása után válaszd a "Felhasználás" lehetőséget, és a kedvezmény automatikusan kiszámításra kerül.

A kuponkód értéke előre meghatározott, és a teljes vásárlásra vagy az adott termékre vonatkozó kedvezményként értendő. A megadott időpontig kell felhasználni (kivételt képeznek a speciális kódok, amelyekről a vásárlót tájékoztatjuk). A kód nem vonatkozik a külön megjelölt, promócióból kizárt termékekre. A különböző promóciós kódok nem vonhatók össze. A hibásan megadott kódok esetén a rendszer értesíteni fog.

Lefoglalhatok előre egy bizonyos terméket?

Egy terméket legegyszerűbben úgy tudsz lefoglalni, hogy megrendeled a weboldalon keresztül személyes átvétellel az üzletbe. Ennek az átfutási ideje nagyjából 1-2 munkanap.

Ügyfélszolgálatunkon keresztül is érdeklődhetsz, hogy ha még aznap tudnál jönni egy termékért, és addig le szeretnéd magadnak foglalni.

Egyes ritka termékek pl. Jordan Retro cipők, vagy más, külön üzleti sorsolás keretében megjelenő termékek nem foglalhatók előre, mivel minden hűséges ügyfelünk számára lehetővé kívánjuk tenni a vásárlás lehetőségét.

Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok a weboldalon?

Regisztrált vásárlóként a jövőben gyorsabban és egyszerűbben vásárolhatsz. A címedet eltároljuk, így nem kell újra megadnod, amikor új megrendelést adsz le. Regisztrált vásárlóként lehetőséged van arra, hogy rövid összesítőt nézz meg az összes megrendelésedről és azok állapotáról. Így ellenőrizheted, hogy a fizetésed megérkezett-e, vagy hogy elküldtük-e stb. Egy új vásárló regisztrációja nagyon egyszerű és gyors:

  1. Kattints a ''Fiókom'' vagy ''Belépés'' linkre a menüsor felett.
  2. Add meg e-mail címedet és jelszavadat (ezzel az e-mail címmel és jelszóval fogsz tudni később bejelentkezni a rendszerbe)
  3. Kattints a "Bejelentkezés" gombra. A fiókod elkészült!

FIZETÉS

Milyen fizetési módok vannak a weboldalon?

A fizetés utánvéttel, bankkártyával vagy PayPal-on keresztül lehetséges.

Szeretnék többet megtudni a bankkártyás fizetés módjáról.

A fizetési eljárás: válaszd ki a "Bankkártya" opciót fizetési módként a rendelési folyamat során. Ezután add meg a következő adatokat: bankkártyaszám, bankkártya lejárati dátuma és biztonsági kód. A szükséges adatok megadása után azonnal folytatódik a megrendelés feldolgozása.

A bankkártyás fizetési mód 100 %-ban biztonságos fizetés. A Te biztonságod a legfontosabb, ezért személyes adataidat nagyon gondosan és a legmagasabb biztonsági előírásoknak megfelelően kezeljük. A rendelési folyamat során az adataidnak - különösen a bankkártya adatainak - biztonságos továbbításához a "RapidSSL" nevű biztonságos adatátviteli módszert használjuk.

Szeretnék többet megtudni a PayPal-on keresztüli fizetési módról.

A PayPal egy online banki rendszer, amely lehetővé teszi az online fizetéseket és pénzátutalásokat. A PayPal célja, hogy az online fizetéseket egyszerűvé és biztonságossá tegye mind a vevők, mind az eladók számára.

A PayPal úgy működik, mint egy valódi bank, de online. Ez azt jelenti, hogy minden felhasználónak saját fiókja van, amellyel a fizetéseket kezelheti. A PayPal-fiók használatával kétféleképpen lehet pénzt utalni:

  1. Használhatod a PayPal egyenlegedet. A pénzt átutalhatod közvetlen átutalással a "hagyományos" bankodból a fiókodba, majd ezzel a pénzzel fizethetsz online.
  2. Használhatod a bankkártyádat fizetésekhez. Ebben az esetben nem kell előre pénzt utalnod.

A biztonságos pénzátutalás érdekében minden egyes tranzakció során a felhasználó összes személyes adatát (hitelkártya, bankszámla stb.) SSL "Secure Socket Layer" védi. A PayPal használatához először létre kell hoznod a PayPal-fiókodat. Fiókodat könnyen létrehozhatod a www.paypal.com oldalon a bankkártyád regisztrálásával. Ezt követően az online fizetések mindig bankkártyával történnek. Ha már rendelkezel fiókkal, válaszd a "PayPal" fizetési lehetőséget, és a rendszer végigvezet a fizetési folyamaton. Ha PayPal-fiókod segítségével szeretnél fizetni, kérjük, válaszd a "PayPal" opciót. A fizetést a vásárlás befejezése után fogja teljesíteni. Ha minden szükséges mezőt kitöltöttél, kérjük, erősítsd meg a vásárlást a jobb alsó sarokban található kék PayPal gombbal. A gombra kattintva belépsz a PayPal-fiókodba, ahol befejezheted a vásárlást.

A PayPal-fiókkal kapcsolatos további információkat a www.paypal.com oldalon találhatsz.

Megrendeltem egy terméket, és előre kifizettem azt PayPal-lal vagy bankkártyával. Ezután azt az információt kaptam, hogy a kívánt termék már nincs raktáron. Mi a következő lépés?

Abban az esetben, ha megrendelted a terméket, és PayPal-lal vagy bankkártyával kifizetted, és a termék már nincs raktáron, legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a teljes vételárat.

Mi a helyzet az áfával?

A webáruházunkban szereplő összes ár tartalmazza az áfát.

A számlát a kosárlabda klub, egyesület vagy cég részére szeretném kiállítani. Mit kell tennem?

  1. A Számlázási cím opciónál pipáld be az ÁFÁ-s számlát kérek opciót
  2. Add meg a Cégnevet és az Adószámot
  3. A fenti részen is írd be a Keresztnév és Vezetéknév mezőkbe a Cégnevet
  4. A számlázási címhez is a cég címét kell feltüntetni
  5. E-mail címhez és telefonhoz beírhatod a saját adataidat, vagy a cég adatait is attól függően, hogy szeretnél visszaigazolást és értesítést kapni

SZÁLLÍTÁS

Mennyi a szállítási költség?

Magyarország területén egységesen 1.400 Ft. 60.000 Ft felett ingyenes a szállítás.

Mennyi időbe telik, amíg a csomag a címemre megérkezik?

Ha termékedet/termékeidet az üzletben készítjük össze, a csomag kiszállítása 1-2 munkanapot vesz igénybe.

Abban az esetben, ha bármelyik termékedet vagy mindegyiket a központi raktárunkban készítik össze, a csomagodat 1-4 munkanapon belül kiszállítjuk a raktárunkból, innen pedig további 1 munkanap mire megérkezik Hozzád.

Hol tudom nyomon követni a csomagom állapotát? Honnan tudhatom meg, hogy pontosan hol van jelenleg a csomagom?

A megrendelés kiszállításáról e-mailben tájékoztatunk. Az e-mailben kapsz egy csomagszámot és egy linket, amelyen keresztül nyomon követheted, hol van jelenleg a csomagod. A csomagszám a Grosbasket raktárból történő kiszállítás napján, a késő esti órákban lesz aktív. Javasoljuk, hogy 21:00 óra után vagy másnap reggel ellenőrizd a csomagszám aktiválását.

Mi történik, ha nem vagyok otthon amikor a futár érkezik?

Amennyiben a kézbesítés időpontjában nem tartózkodsz a megadott címen, arra kérünk egyeztess a futárral, hogyan tudnád átvenni a csomagot.

Mit kell tennem, hogy megelőzzem a szállítással kapcsolatos problémákat?

Annak érdekében, hogy a rendelésedet gyorsan és egyszerűen kézbesítsük, a következőket javasoljuk:

  • Kérjük, pontos szállítási címet adj meg, ahol valaki átveheti a csomagot. Ez lehet például az irodád címe vagy a szomszédod, esetleg barátod címe is.
  • Kérjük, adj meg egy telefonszámot, amelyen mindig elérhető vagy, ha a szállítás során bármilyen probléma merülne fel.
  • Kérjük, kövesd nyomon csomagodat. A csomagok nyomon követésére szolgáló rendszer biztosítja, hogy folyamatosan tájékozódhass csomagod aktuális helyzetéről, így ellenőrizheted, hogy a csomag körülbelül mikor érkezik meg a címedre, és láthatod, hogy a szállítással kapcsolatban vannak-e problémák. A csomagszámot a megrendelés kiszállításakor küldjük el Neked, és akkor aktiválódik, amikor a csomagot az Általad választott futárszolgálat beolvassa. Általában a csomagszám a késő esti órákban aktiválódik.
  • Ha esetleg valamilyen oknál fogva nem fogsz tartózkodni azon a címen, amit a rendelésedben megadtál:
    • Ha még nem kaptál olyan számot, amellyel a csomagodat nyomom tudod követni vagy nem adtuk át a futárnak, vedd fel velünk a kapcsolatot, és kérd kollégánkat, hogy módosítsa a szállítási címedet
    • Ha már kaptál követési számot, és a csomagodat összekészítettük, abban az esetben a futárszolgálattal tudod már csak felvenni a kapcsolatot és módosítani a szállítási címet, mivel innentől ők rendelkeznek a csomaggal, minden információval, illetve módosítási lehetőséggel is.

Mely országokba szállítanak?

A magyar weboldalról kizárólag Magyarországra szállítunk. Külföldi megrendelés esetén válaszd ki a weboldal jobb felső sarkában található legördülő listából a megfelelő országot, és onnan ad le a rendelésed.

Elveszett a csomagom. Mi a teendőm?

Ne aggódj! Gondoskodunk róla, hogy a megrendelt áru a megfelelő kezekbe kerüljön. Amennyiben a csomagod elveszett, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen.

Nem voltam otthon, amikor a futárszolgálat kivitte a csomagomat. Így a csomagomat visszaküldték. Mi a teendőm?

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen, és megtaláljuk a megoldást.

Megkaptam a terméket, amely nem felelt meg az elvárásaimnak. Kicserélhetem a terméket?

A terméket az online vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül kicserélheted. A visszaküldött terméknek eredeti csomagolásban, sértetlenül, új állapotúnak kell lennie, és mellékelni kell az eredeti számlát. Ha szeretnéd, választhatsz új terméket, vagy a kitöltött űrlap beérkezésétől számított 14 napon belül a megadott bankszámlára visszautaljuk a vételárat. A csere költségeit mi álljuk. A csere menetéről itt tudhatsz meg többet.

Lemondhatom a rendelésemet? Hogyan kell ezt megtennem?

Amennyiben hibáztál, vagy túl hamar küldted el a megrendelést, kérjük, lépj kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címünkön, és e-mailben töröld a rendelést. Kérjük, az e-mailt a ''Rendelés lemondása'' tárggyal küldd el, és add meg a rendelés számát, amelyet a rendelés elküldésekor kaptál visszaigazoló e-mailben.

Honnan tudom, hogy megkaptátok a csomagot, amelyet visszaküldtem a termék cseréje miatt?

A visszaküldött termékről információt leggyorsabban a futárszolgálattól kapott nyomkövetési számmal tudsz kapni, hogy ez megérkezett-e hozzánk. Mivel több visszaküldött termék érkezik be hozzánk napi szinten, így nem biztos, hogy azonnal fel tudjuk dolgozni a Tiédet.

Csere terméked megérkezése több napot is igénybe vehet. Ez számít a visszaküldött termék megérkezésétől is, a csere terméked készletétől (megtalálható-e üzletünkben, vagy csak a központi raktárban), illetve, hogy hiánytalanul kitöltötted-e a panaszkezelési dokumentumot és elküldted-e nekünk, amit itt találsz.

Hibás vagy rossz terméket kaptam. Mi a teendőm?

Amennyiben hibás terméket kaptál, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen, azonnal ellenőrizzük és megoldjuk a problémát.

A csomag sérült. Mit tegyek?

Minden csomag tökéletes állapotban hagyja el raktárunkat. Abban az esetben, ha a kiszállított csomagon sérülésre utaló jeleket észlelsz, kérjük, először bátran szólj a kézbesítő futárnak. Kérjük, óvatosan bontsd ki a csomagot, és a tartalmát eredeti állapotban őrizd meg. Folytasd a megrendelt termékek ellenőrzésével. Gondosan ellenőrizd a megrendelt termékeket, és győződj meg arról, hogy nincsenek sérülések a terméken. Amennyiben sérült terméket találsz, kérjük, azonnal vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, készíts fényképeket a sérült termékekről és a csomag külső sérüléseiről, és küldd el azokat az [email protected] e-mail címre a sérülések rövid leírásával és a megrendelés számával együtt. Sérült csomag esetén kérjük, őrizz meg mindent, ami a csomagban volt. Amint tájékoztatást kapunk a problémáról, azonnal foglalkozunk vele, és megoldást kínálunk Neked. Amennyiben csak a csomag átvétele után észleltél sérüléseket a csomagon, kérjük, azonnal vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ([email protected]).

A GROSBASKETRŐL

Megtudhatnék többet a Grosbasketről?

A Grosbasket olyan neves márkák kosárlabda-felszereléseinek speciális üzlete, mint a Nike, Air Jordan, Adidas, Under Armor, New Era, Spalding, McDavid, stb… A Grosbasket azzal a céllal jött létre, hogy egy helyen lássa el a piacot a legjobb felszerelésekkel, amelyekre a kosárlabdázóknak szüksége van a fejlődéshez és a céljaik eléréséhez. A kosárlabdapiac ismeretében, szakmai hozzáállásunkkal, elkötelezettségünkkel, szenvedélyünkkel és jövőképünkkel szeretnénk a kosárlabda és utcai közösség része lenni, amelyet mindazok hoznak létre, akiket így vagy úgy megérintett a kosárlabda.

A kezdetek 2014-re nyúlnak vissza, amikor úgy döntöttünk, hogy valami újat, mást és jobbat szeretnénk kínálni a piacon. Így alakult meg a Grosbasket cég, az első kosárlabda felszerelésekre szakosodott üzlet Szlovéniában. Minden egy kis 40 m2-es üzlettel és egy webáruházzal kezdődött egy kisvárosban, Grosuplje-ben. Tele voltunk lelkesedéssel és nem féltünk a kemény munkától, és már egy év elteltével éreztük, hogy itt az ideje egy lépést tenni előre. Így 2016-ban Szlovénia fővárosába, Ljubljanába költöztünk, ahol több mint 440 m2-es területen ünnepélyesen megnyitottuk Európa egyik legmodernebb üzletének ajtaját.

A történetünk itt nem áll meg. Egy évvel később megnyitottunk egy másik Grosbasket üzletet, ezúttal Horvátország fővárosában, Zágrábban. Annak érdekében, hogy a kosárlabda játékosok élménye valóban felejthetetlen legyen, a modern dizájn és a kiváló kínálat mellett egy igazi kosárlabdapályát is kialakítottunk, amely mindkét üzletünkben megtalálható. El tudod képzelni, hogy vásárlás előtt a valódi kosárlabdapályán is kipróbálhatod a cipőket? Fantasztikus, igaz? Folytatjuk utunkat és víziónkat – amely a Grosbasket bővítése, felejthetetlen kosárlabda bolti élmény megmutatása és az egész európai kosárlabda közösség erős támogatása!

Ennek mentén alakult meg 2020-ban a magyarországi Grosbasket üzlet is, ahol a minőség és a Grosbasket DNS változatlan. Várunk Téged és családodat/barátaidat egy felejthetlen élményre az üzletben, hogy Te is megtapasztalhasd milyen a kosárlabda magyarországi mekkája.

Mely márkák kaphatók az üzletben?

Üzletünkben kizárólag a neves márkák kiváló minőségű termékeit találhatod meg:


Nike, Air Jordan, adidas, Under Armour, K1X, New Era, Mitchell & Ness, Converse, Spalding, Wilson, SKLZ, Rastaclat, Funko POP!, Sneaky, Goalrilla Hoops és még sok más márka, mivel kínálatunkat folyamatosan frissítjük.

Tényleg kipróbálhatom a cipőt egy kosárlabdapályán, közvetlenül az üzletben?

Annak érdekében, hogy a kosárlabdázók élménye valóban felejthetetlen legyen, a modern dizájn és a kiváló kínálat mellett egy valódi kosárlabdapályát is kialakítottunk, amely ljubljanai, zágrábi és budapesti üzleteinkben is megtalálható. El tudod képzelni, hogy vásárlás előtt egy valódi kosárlabdapályán tesztelheted a cipőket? Felejthetetlen!

Melyek a Grosbasket főbb cégadatai?

Grosbasket Kft

1138 Budapest

Váci út 140.

Telefonszám: +36 1 800 9756

Bankszámla szám: 11705008-22540377-00000000

W: www.grosbasket.hu

M: [email protected]

EGYÉB HASZNOS TUDNIVALÓK

A bolti átvételről szóló e-mail elküldése után 72 órád van a rendelés átvételére. Ezt követően töröljük a rendelésed, és nem tudod többé igénybe venni a rendelésben szereplő kedvezményeket, ha azok már lejártak.

14 nap áll rendelkezésedre a termék eredeti (nem hordott) állapotában való visszahozására vagy visszaküldésére, minden tartozékával (cipődoboz, extra fűző stb.), ha a méret nem megfelelő, vagy probléma merül fel. Választhatsz másik méretet, terméket, vagy visszakaphatod a termékért kifizetett pénzt is.

Ha egy termék nem rendelhető meg az interneten keresztül és nem található az üzletben, akkor nincs lehetőség a megvásárlására. Mivel elfogyott, a termékekből már nem tudunk utánrendelni, külön kérésre berendelni őket. Ha tetszik valami, jobb, ha sietsz a vásárlással.

A kosárlabdacipő rendeltetésszerűen csak kosárlabda sporthoz használható. A kosárlabdapályán kívüli használat és egyéb sportok, például röplabda, kézilabda stb. esetén a jótállás/garancia nem vonatkozik a cipőre.

Kosárlabdacipődet csak benti, fedett kosárlabdapályán használd. Kültéri kosárlabdapályán történő használat esetén a cipőkre nem vonatkozik a jótállás/garancia.

Ne mosd ki a cipődet mosógépben, mert megváltozik a cipő szerkezete, elereszt a ragasztás. Mosógépben történő mosás esetén a cipőkre nem vonatkozik a jótállás/garancia.

A cipőket speciális sneaker-ápoló szerekkel tisztíthatod, melyek minden anyagon és színen biztonsággal használhatók. További információért tekintsd meg Sneaky márkájú termékeinket a weboldalon.

Minden cipőnek bizonyos időre van szüksége a regenerálódáshoz, hogy megfelelően kiszáradjon. Ha hetente 3-4 alkalomnál többször használod cipődet, fontold meg egy extra váltócipő használatát, így meghosszabbíthatod a cipők élettartamát.

Ha problémád van a cipővel, minden esetben elküldjük egy professzionális bevizsgáló céghez (Bimeo Vizsgáló és Kutató-Fejlesztő Kft.). A bevizsgálás időtartama maximum 15 nap. Ha a szakértői vélemény szerint a probléma a rendeltetésszerű használat ellenére ütközött ki, akkor 3 lehetőséged van:


  1. Kérhetsz új cipőt
  2. Kérhetsz javítást
  3. Visszakérheted a cipőért kifizetett pénzt

Ha a szakvélemény szerint a probléma nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett, kérhetsz egy második szakvéleményt egy másik bevizsgáló cégnél. Ebben az esetben kérd ki kollégáink segítségét az üzletben.

Ha problémád van, ellenőrizd a tudnivalókat a weboldalon, vagy írj egy e-mailt az [email protected] e-mail címre. Igyekszünk 3 munkanapon belül válaszolni e-mailedre.

Háromféle sorsolás létezik.

  1. Online Raffle: Jelentkezés a weboldalon található linken vagy Facebook-bejegyzésben vagy Instagram storyban.
  2. In-Store FCFS (First Come First Serve): az embereket érkezési sorrendben szolgáljuk ki.
  3. In-Store Raffle: a pultnál kérhetsz sorszámot kollégáinktól, majd kisorsoljuk a sorszámokat. Ha kihúzzuk a számod megveheted a cipőt, ha nem akkor sajnos nem.

Egyéb megkötések az üzleti sorsolásoknál:

FCFS esetében: érkezési sorrendben szolgálunk ki, várakozás az üzlet előtt, feliratkozás a formanyomtatványon, amelyet mi biztosítunk, időközönként ellenőrizzük a létszámot, aki nincs ott kizárásra adhat okot. Mindenki csak 1 párt vásárolhat meg. Ha nem jó a méret, nem vagy köteles elvinni a cipőt.

Raffle esetében: mindenki csak 1 sorszámot kaphat. Mindenki csak 1 párt vásárolhat meg. Ha nem jó a méret, nem vagy köteles elvinni a cipőt. Minden résztvevőnek fizikailag/személyesen meg kell jelennie a sorsolás időpontjában az üzletben. Ezen szabályok be nem tartása a raffle-ből való kizárásra adhat okot.

Raffle esetében: mindenki csak 1 sorszámot kaphat. Mindenki csak 1 párt vásárolhat meg. Ha nem jó a méret, nem vagy köteles elvinni a cipőt. Minden résztvevőnek fizikailag/személyesen meg kell jelennie a sorsolás időpontjában az üzletben. Ezen szabályok be nem tartása a raffle-ből való kizárásra adhat okot.

Az üzlet 100 méteres körzetében tilos bármiféle resell tevékenység. Aki ezt megszegi a következő sorsolásból való kizárást von maga után.